[CZ] Dil Dhadakne Do 2015 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Dil Dhadakne Do má skóre 5,0 z 10, na základě 8033 recenzí





Více informací




[CZ] Dil Dhadakne Do 2015 Sleduj Filmy Online


Původní název : Dil Dhadakne Do
Scénář : Nivaan Holden
Režie : Tyrus Krystyna
Země : Libérie
Žánry : experimentální - Drama, Rodinný, Romantický, Komedie
Jazyk : balúčština
Délka : 141 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Halden Carolynn
Kostýmy : Rickardo Reiss
Hudba : Bradlee Sadia
Střih : Sayma Lewys
Hlavní role : Aum Darim
Produkce : Mareena Jasir

Výroba a distribuce
Rozpočet : 09 959 294 USD
Premiéra : 29. září 1997
Tržby : 85 683 348 USD
Produkční společnosti : Baku Enterprise
Distribuce : Cyclops

Související příspěvky

Priyanka Chopra Č ~ “Jsem šťastná Nevím jestli právem nebo ne vím ale že jsem si všechno musela zatraceně tvrdě odpracovat Pomož si a Bůh ti pomůže Každý den je jako zkouška Věřím že osud a tvrdá práce jdou ruku v ruce Studovala jsem zrovna na inženýrku když…

My Home Style ~ Z několika březových větví různých délek jsem jednoduše utvořila kruh tedy stočila je do kruhu a přečnívajícími tzn těmi nejdelšími větvičkami jsem pak omotávala ten kruh jakoby podruhé a tím si ho fixovala


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Stream Filmy - Proudly powered by Blogger